Gastenboek
Jessica en Miriam vande Pas
Na een hoop gegoogle kwamen we terecht bij Carselect Oss, tja en dan zie je daar een super mooie auto die je al lang graag wilde hebben. We zijn er super blij mee en hij rijd super goed, en hopen er nog lang plezier van te hebben. Ik kan iedereen die op zoek is naar een auto aanraden naar Carselect in Oss te gaan, deze man heeft zeer mooie nette auto’s staan. Jeroen Bedankt!!!!
Even geduld...