Gastenboek
robert van lent
vandaag de 325i coupé bij Jeroen opgehaald.inmiddels alweer de 3e auto die van carselect af komt ( 2 bmw’s en een fiat 500) wederom een stukje kwaliteit geleverd met ”op maat” speurwerk , aflevering op hoog niveau , auto was brandschoon van binnen en glanzend als een spiegel van buiten . jeroen …..keep up the good work , mocht ik weer verlegen zitten om een auto in de toekomst dan komt ie zeker weer bij jou vandaan
Even geduld...