Gastenboek
madeleine berte
In januari een prachtige BMW cabrio gekocht bij Jeroen. Ben nog steeds iedere dag blij met mijn aankoop. Super auto en service, laat de zomer nu maar komen dan kan eindelijk het dak eraf!
Even geduld...