Gastenboek
Wouter
Wederom (voor de vijfde keer) heel prettig zaken gedaan met Jeroen. Mijn BMW 325d (jawel, met dik 300pk) ingeruild tegen een zo mogelijk nog briljanter BMW 640i. Ben weer helemaal happy! Tot over een paar jaar maar weer als het weer gaat kriebelen en we op zoek gaan naar ongetwijfeld weer een perfect exemplaar.
Even geduld...