Gastenboek
Sabina Idler
In juni een mooie BMW 1serie gekocht bij Jeroen. Goede service en begeleiding en ik kon de auto al na een paar dagen komen ophalen. Hij rijdt super en ik ben er heel blij mee. Ik heb zelf niet veel verstand van auto’s maar kan met mijn vragen altijd bij Jeroen terecht. Dat is heel fijn en geeft een goed gevoel, is toch een flinke investering zo een prachtige auto.
Even geduld...