Gastenboek
Irene
Vandaag mijn nieuwe Mini Cooper Chili opgehaald bij Jeroen. Super blij mee! Alles erop en eraan en bovenal… rijdt hij fantastisch! Jeroen, bedankt voor de service en tot over een paar jaar.
Even geduld...