Gastenboek
Usha
Vorig week een BMW 1 gekocht bij Jeroen. Hartstikke blijk ermee! Alles erop en eraan en rijdt hij fantastisch! Jeroen, bedankt voor de goede service en tot over een paar jaar.
Even geduld...