Gastenboek
J. & P. Vink
We komen al jaren bij Jeroen; begonnen met een super stoere mini cooper met panoramadak, de tweede was een bloedmooie mini cooper cabrio en nu een droombolide mini cooper S. We komen telkens terug vanwege de super auto’s, de professionele deskundigheid, fijne manier van zaken doen/goede service, betrouwbaarheid en Jeroen is een toffe gast 😊👍
Hartelijk dank en tot de volgende keer!
Hartelijk dank en tot de volgende keer!
Even geduld...