Gastenboek
willie en ivonne
onze 2e auto weer bij carselect gekocht,zijn super tevreden over over deze BMW met alle luxe die er op zit.
de service en de luxe van de 1e auto was meer dan goed bevallen. waar andere garages ( zelfs dealer garage) je laten staan bij pech onderweg helpt of adviseert jeroen je meteen. kan carselect bij iedereen aanbevelen.
luxe en service staan bovenaan , en voor ons ook in de toekomst ons vast adres voor een volgende auto.
hartelijk dank jeroen ,
groeten willie en ivonne
de service en de luxe van de 1e auto was meer dan goed bevallen. waar andere garages ( zelfs dealer garage) je laten staan bij pech onderweg helpt of adviseert jeroen je meteen. kan carselect bij iedereen aanbevelen.
luxe en service staan bovenaan , en voor ons ook in de toekomst ons vast adres voor een volgende auto.
hartelijk dank jeroen ,
groeten willie en ivonne
Even geduld...