Hoi Jeroen, dankjewel voor de prachtige complete auto die je geleverd hebt, nog ff tussen Kerst en Oud en Nieuw. Superblij, en trots om nu ook BMW-rijder te zijn 😀.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt.