Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.

We houden het recht om berichten te verwijderen, of niet te publiceren.
Sebastiaan de Geus
Vorige maand in de avond langsgekomen om te kijken naar de Ford Fiesta ST. Na even in de auto te hebben gezeten, zijn we direct “om de tafel” gaan zitten voor de prijs en de inruil van mijn oude Ford Fiesta Metal. Het aanbod was prima. De week erna zou ik op dinsdag de nieuwe Ford Fiesta ST ophalen, tenminste dat was de bedoeling. Echter had ik mijn sleutel van de slotbouten op mijn velgen thuis laten liggen. (Wilde heel graag de velgen onder mijn Ford Fiesta Metal onder mijn nieuwe Ford Fiesta ST hebben). De volgende dag is het alsnog goedgekomen, alleen moest ikzelf wel werken en waren mijn ouders zo vriendelijk om mijn nieuwe ST op te halen!
Carselect, bedankt voor de goede service!
Even geduld...