Gastenboek
Bas Potuyt
Op bij je Jeroen een mooie zwarte BMW 318D Touring van 2009 gekocht.
Auto rijdt perfect en is gewoon in nieuwstaat.
Dank je wel Jeroen voor je service
M.v.g. Fam Potuyt
Woldendorp ( Gr.)
Auto rijdt perfect en is gewoon in nieuwstaat.
Dank je wel Jeroen voor je service
M.v.g. Fam Potuyt
Woldendorp ( Gr.)
Even geduld...