Gastenboek
Joost
Jeroen,
Ben helemaal blij met de BMW 525XD, auto is als nieuw!!. Waar haal je ze vandaan!! Alle opties die ik wilde zaten erop en meer!! Goed en snel alles afgehandeld, ook met de inruil
Kom zeker weer (eens) terug.
Veel groeten
Ben helemaal blij met de BMW 525XD, auto is als nieuw!!. Waar haal je ze vandaan!! Alle opties die ik wilde zaten erop en meer!! Goed en snel alles afgehandeld, ook met de inruil
Kom zeker weer (eens) terug.
Veel groeten
Even geduld...