Gastenboek
Bianca
Alweer een aantal weken geleden heb ik een prachtige BMW 320 Touring gekocht bij Jeroen. Na een uitgebreide zoektocht had Jeroen voor mij de perfecte auto staan. Inmiddels heb ik alweer heel wat kilometers gemaakt en ik ben super tevreden.
Jeroen heeft me uitstekend geholpen met zijn kennis en ervaring en een goede dienstverlening. Top!
Jeroen heeft me uitstekend geholpen met zijn kennis en ervaring en een goede dienstverlening. Top!
Even geduld...