Gastenboek
Casper Janssen
Ik ken Jeroen al jaren als een zeer prettig persoon. Dus toen ik een andere auto wilde kopen heb ik maar eens de gang gemaakt naar Carselect in Oss. Daar stond een glimmende Mercedes E 250 D me al toe te lachen tussen al het andere mooie aanbod wat Carselect in de showroom heeft staan. Jeroen heeft me op een prettige en transparante manier geholpen, en de koffie vloeide rijkelijk. Jeroen heeft me een perfecte auto verkocht waar ik nu met veel plezier in rij. Geen woord gelogen, geen gladde verkooppraatjes, die sommige autoverkopers nog wel eens hebben, maar gewoon eerlijk en oprecht advies. Bedankt, Jeroen
Even geduld...