Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.

We houden het recht om berichten te verwijderen, of niet te publiceren.
Koster
Vandaag onze nieuwe auto opgehaald bij Carselect in Oss

Wij zijn zeeer tevreden over het vriendelijke ontvangst en de gast vrijheid van de verkoper Jeroen.

Verder zijn ook zeer tevreden over alle duidelijkheid en transparante uitleg over de herkomst van de auto alles was keurig aantoonbaar zoals telefonisch was beloofd.

Ik zal hier in de toekomst zeker nog terug komen om onze volgende auto tekopen.

Ps .Jeroen de koffie was trouwens heerlijk en je bent een voorbeeld voor de rest van de auto branche .

Mvg ,
N.A.Koster
Even geduld...