Gastenboek
Olaf Hoedemaker
Jeroen,
Ik wilde je nogmaals bedanken voor je prettige manier van zakendoen. Professioneel, no-nonsense & deskundig. Het gaat uiteraard natuurlijk om de auto (en die is nog steeds perfect) maar het hele ’plaatje’ klopte. Goeie koffie, gastvrije ontvangst en een netjes verzorgd pand. Ga zo door, dan gaan we zeker weer zaken doen!
Met hartelijke groet,
Olaf
Ik wilde je nogmaals bedanken voor je prettige manier van zakendoen. Professioneel, no-nonsense & deskundig. Het gaat uiteraard natuurlijk om de auto (en die is nog steeds perfect) maar het hele ’plaatje’ klopte. Goeie koffie, gastvrije ontvangst en een netjes verzorgd pand. Ga zo door, dan gaan we zeker weer zaken doen!
Met hartelijke groet,
Olaf
Even geduld...