Gastenboek
Fam v Erp
Beste Jeroen,
Een aantal weken geleden hebben wij een prachtige Golf plus bij jullie gekocht. Deze auto was werkelijk in nieuwstaat. Het advies wat jullie gaven over de automaat is supper want we hadden nooit eerder in een automaat gereden, het is iedereen aantebevelen om bij jullie een auto te kopen. ps de koffie was ook lekker. groetjes en tot een volgende keer, Fam van Erp
Een aantal weken geleden hebben wij een prachtige Golf plus bij jullie gekocht. Deze auto was werkelijk in nieuwstaat. Het advies wat jullie gaven over de automaat is supper want we hadden nooit eerder in een automaat gereden, het is iedereen aantebevelen om bij jullie een auto te kopen. ps de koffie was ook lekker. groetjes en tot een volgende keer, Fam van Erp
Even geduld...