Gastenboek
Arentine
Jeroen,
Na 3 maanden en 6.000 km ben ik nog steeds super blij met mijn Peugje. Zodra het zonetje schijnt gaat het dak open en dan genieten maar.
We vonden het geweldig dat we gewoon op een doordeweekse avond een proefrit konden maken. Oh en ik moet zeggen dat het lezen van de nederlandse handleiding me toch gemakkelijk af gaat dan de franse;)
Bedankt voor je klantvriendleijkheid en als ie aan vervanging toe is dan weten we je te vinden.
groetjes
Na 3 maanden en 6.000 km ben ik nog steeds super blij met mijn Peugje. Zodra het zonetje schijnt gaat het dak open en dan genieten maar.
We vonden het geweldig dat we gewoon op een doordeweekse avond een proefrit konden maken. Oh en ik moet zeggen dat het lezen van de nederlandse handleiding me toch gemakkelijk af gaat dan de franse;)
Bedankt voor je klantvriendleijkheid en als ie aan vervanging toe is dan weten we je te vinden.
groetjes
Even geduld...