Gastenboek
Anne
Begin juli hebben we een Landrover Freelander Td4 Sport gekocht bij Jeroen.
Het was een uitermate leuk en goed contact, niet van die snelle verkopers, maar gedegen advies.
Wij zijn erg tevreden over de service die ons geboden is en zijn erg blij met de mooie nieuwe auto.
De aankoop en de afhandeling heeft bij ons een zeer positieve indruk achtergelaten.
Jeroen heeft het zelfs voor elkaar gekregen om de originele handleiding van het radio/navigatie systeem te bemachtigen.
Jeroen bedankt voor de inzet en veel succes met de verdere verkopen.
Het was een uitermate leuk en goed contact, niet van die snelle verkopers, maar gedegen advies.
Wij zijn erg tevreden over de service die ons geboden is en zijn erg blij met de mooie nieuwe auto.
De aankoop en de afhandeling heeft bij ons een zeer positieve indruk achtergelaten.
Jeroen heeft het zelfs voor elkaar gekregen om de originele handleiding van het radio/navigatie systeem te bemachtigen.
Jeroen bedankt voor de inzet en veel succes met de verdere verkopen.
Even geduld...