Gastenboek
Esther
Net voor het mooie weer van afgelopen weken een mooie Opel Tigra TwinTop gekocht bij Carbrokers. En er natuurlijk al vele male met open dak in rond gereden, heerlijk.
Ger, nog bedankt dat ik ’m zaterdags nog kon komen halen ipv dinsdags. Jeroen, bedankt voor het inbouwen van de sensoren!
Groeten Esther, Eersel
Ger, nog bedankt dat ik ’m zaterdags nog kon komen halen ipv dinsdags. Jeroen, bedankt voor het inbouwen van de sensoren!
Groeten Esther, Eersel
Even geduld...