Gastenboek
Gerrie
We hadden net een bmw cabrio gekocht en meteen al een beetje pech ...maar Jeroen is ons netjes tegemoet gekomen! Hij is nu hopelijk weer helemaal in orde . We zijn er erg blij mee! Mochten we uit gaan kijken naar een nieuwer type van deze auto gaan we zeker bij carselect langs ! Hij geeft goede adviezen en de koffie staat altijd klaar. Of cappuccino ! Dus zeker een bezoekje waard!,
Even geduld...