Gastenboek
Dave & Lisette
Wij hebben een aantal dagen terug een mooie Bmw gekocht bij Jeroen. Toen wij wat vroeger op onze afspraak arriveerde, stond Jeroen de auto nog even op te poetsen. De hele showroom met zijn wagenpark stond er netjes bij. We werden vriendelijk ontvangen. Wij zijn erg blij met onze mooie auto en hij rijd prima. Jeroen bedankt voor de goede aflevering.
Dave en Lisette.
Dave en Lisette.
Even geduld...