Gastenboek
Arnold
Vandaag hebben we bij carselect onze BMW X5 opgehaald.
Het is een super mooie! Fijne! Auto
Wij zijn er heel blij mee!
Hij rijdt fantastisch!
Harstikke bedankt!! Jeroen.
De volgende auto koop ik weer bij jullie
Het is een super mooie! Fijne! Auto
Wij zijn er heel blij mee!
Hij rijdt fantastisch!
Harstikke bedankt!! Jeroen.
De volgende auto koop ik weer bij jullie
Even geduld...