Gastenboek
Simone Postma
Hey Jeroen,
Geweldig is mijn nieuwe prachtige BMW 116i, ik ben er heel blij mee!
Carselect is echt een aanrader; Jeroen weet er alles van, gepassioneerd, alleen maar kwaliteit in aanbieding, en de showroom is een paleis!
En beste mensen, de auto werd zelfs even bij mijn voordeur afgeleverd omdat ik hem zelf niet kon komen ophalen, wat een service hey!
Hartstikke bedankt! Groet uit de polder van Oss, Simone
Geweldig is mijn nieuwe prachtige BMW 116i, ik ben er heel blij mee!
Carselect is echt een aanrader; Jeroen weet er alles van, gepassioneerd, alleen maar kwaliteit in aanbieding, en de showroom is een paleis!
En beste mensen, de auto werd zelfs even bij mijn voordeur afgeleverd omdat ik hem zelf niet kon komen ophalen, wat een service hey!
Hartstikke bedankt! Groet uit de polder van Oss, Simone
Even geduld...