Gastenboek
Matthias Verschoor
Ik heb afgelopen week bij Jeroen mijn oude blauwe 1 serie ingeruild voor een nagenoeg nieuw pracht exemplaar.
Dit is allemaal zeer soepel en vlot verlopen, ik ben dan ook zeker over dit leuke bedrijf te spreken! En raad dit een ieder aan. Jeroen bedankt voor de service en kom voor mijn volgende auto zeker nog eens langs!
Vriendelijke groet.
Matthias Verschoor
Dit is allemaal zeer soepel en vlot verlopen, ik ben dan ook zeker over dit leuke bedrijf te spreken! En raad dit een ieder aan. Jeroen bedankt voor de service en kom voor mijn volgende auto zeker nog eens langs!
Vriendelijke groet.
Matthias Verschoor
Even geduld...