Gastenboek
Jordi
Het is nu al ongeveer 6 maanden geleden dat ik mijn BMW 1 serie bij Jeroen heb gekocht.
En ik moet zeggen ik ben super tevreden.
Thanks Jeroen voor de top auto!
En ik moet zeggen ik ben super tevreden.
Thanks Jeroen voor de top auto!
Even geduld...