Gastenboek
Jos van Eijk
Vandaag de Mini Cooper cabriolet opgehaald. De auto was precies zoals Jeroen omschreven had. We hebben er nu 150km. mee gereden en werkelijk geen rammeltje te ontdekken. Hier gaan we vast lang plezier van hebben. Jeroen bedankt en misschien tot ziens.
Even geduld...