Gastenboek
J. & P. Vink
Woe 9-12 jl. gebeld om een afspr te maken, want ik zag een mooie m. cooper s
op de site v Carselect. Do 10-12 om 15.00 u met Jeroen ff bijgekletst, want we kennen elkaar van 3 eerdere m. coopers. Na de proefrit is de koop gesloten en ben ik de gelukkige eigenaresse v de m. cooper s. Altijd fijn om hier terug te komen: vertrouwd/betrouwbaar, deskundig en vriendelijk en je weet dat de auto altijd goed is. Thanxxx for all Jeroen ???
op de site v Carselect. Do 10-12 om 15.00 u met Jeroen ff bijgekletst, want we kennen elkaar van 3 eerdere m. coopers. Na de proefrit is de koop gesloten en ben ik de gelukkige eigenaresse v de m. cooper s. Altijd fijn om hier terug te komen: vertrouwd/betrouwbaar, deskundig en vriendelijk en je weet dat de auto altijd goed is. Thanxxx for all Jeroen ???
Even geduld...