Gastenboek
Hennie v.d.Pouw
Wij rijden nu 3 weken met onze BMW X2 die we bij Jeroen hebben gekocht.
De auto rijdt en bevalt erg goed.
Jeroen neemt alle tijd om met elkaar tot een koop over te gaan.Geeft goede informatie over de auto waar deze vandaan komt.Belt terug als je een vraag hebt.
Een goed adres voor een jonge gebuikt auto.
De auto rijdt en bevalt erg goed.
Jeroen neemt alle tijd om met elkaar tot een koop over te gaan.Geeft goede informatie over de auto waar deze vandaan komt.Belt terug als je een vraag hebt.
Een goed adres voor een jonge gebuikt auto.
Even geduld...