Gastenboek
Helen Gremmen
Hier eindeijk een berichtje van mij.Ik ben nog steeds super blij met mijn zwarte opel tigra twin top vooral met dit weer is het super. Nogmaals bedankt voor de goede service en nette aflevering.Mijn volgende auto koop ik zeker weer bij jullie. Jeroen en Ger tot de volgnde keer.groetjes Helen
Even geduld...