Gastenboek
Sita Ganpat
We hebben vandaag een BMW 235I aangeschaft bij Carselect.
Wat een fantastische Service, echt geweldig.
Mijn dochter ging heel gelukkig de deur uit. De eigernaar, Jeroen had de auto versierd net een mooie strik. De onderhandelin en de hele afwikkeling was heel goed gedaan door Jeroen, Carselect is absolute aanrader. Dank je wel Jeroen.
Wat een fantastische Service, echt geweldig.
Mijn dochter ging heel gelukkig de deur uit. De eigernaar, Jeroen had de auto versierd net een mooie strik. De onderhandelin en de hele afwikkeling was heel goed gedaan door Jeroen, Carselect is absolute aanrader. Dank je wel Jeroen.
Even geduld...