Gastenboek
Ingeborg
Gisteren, hebben we de Audi a3 sportback opgehaald. Wat een fijne en super de luxe auto. Vorige week gingen we bij Jeroen de Audi bewonderen. Hij is een zeer betrouwbare verkoper. Geen gladde verkooppraatjes. Kregen heerlijke koffie en een gezellige babbel. Hij nam aller tijd. En...de Audi rijdt super!!!!! Als we ooit weer een andere auto willen, dat word weer bij Carselect, 100% betrouwbaar.
Even geduld...