Gastenboek
Marcel
Hallo Jeroen
Ik heb vorige week de Toyata Yaris Sport uitvoering aangeschaft. De wagen bevalt me prima, niet al te groot en met lekker veel pit.
De wagen is keurig afgeleverd conform zoals die door jullie aangeboden werd. Al met al ben ik een zeer tevreden klant die jullie zeker zal aanbevelen bij mensen die nog op zoek zijn naar een mooie auto.
Groeten Marcel
Ik heb vorige week de Toyata Yaris Sport uitvoering aangeschaft. De wagen bevalt me prima, niet al te groot en met lekker veel pit.
De wagen is keurig afgeleverd conform zoals die door jullie aangeboden werd. Al met al ben ik een zeer tevreden klant die jullie zeker zal aanbevelen bij mensen die nog op zoek zijn naar een mooie auto.
Groeten Marcel
Even geduld...