Gastenboek
John en Mady
Bij het eerste telefoontje al een klik met Jeroen. Hij heeft ons fantastisch geholpen bij de aankoop van de werkelijk wonderschone 420i Cabrio. Uitstekende service en persoonlijke aandacht. Absoluut een aanrader.
Dank Jeroen en wellicht tot de volgende.
Groet John en Mady.
Dank Jeroen en wellicht tot de volgende.
Groet John en Mady.
Even geduld...