Gastenboek
Brigitte
Hoi Jeroen,
Hier eindelijk dat het berichtje.
Ik heb het ook veel te druk om te rijden in mijn Peugeot 307CC! Het is
een hartstikke fijne auto, zelfs manlief is af en toe jaloers. Een paar
kleine dingetjes bij aanschaf werden meteen door jullie opgelost. Jammer
dat het weer niet heeft meegewerkt, want ik had vaker met de kap open
willen rijden, nog bedankt voor het advies over de automaat, want daar
heb ik geen seconde spijt van gehad.
Groetjes,
Brigitte en Vincent
Hier eindelijk dat het berichtje.
Ik heb het ook veel te druk om te rijden in mijn Peugeot 307CC! Het is
een hartstikke fijne auto, zelfs manlief is af en toe jaloers. Een paar
kleine dingetjes bij aanschaf werden meteen door jullie opgelost. Jammer
dat het weer niet heeft meegewerkt, want ik had vaker met de kap open
willen rijden, nog bedankt voor het advies over de automaat, want daar
heb ik geen seconde spijt van gehad.
Groetjes,
Brigitte en Vincent
Even geduld...