Gastenboek
Wilma
Vorige maand een T Roc Cabrio gekocht bij Jeroen. Na een fijn en relaxed gesprek kwamen we tot een deal. Ik ben er heel blij mee en Jeroen bedankt voor je enthousiasme en goede afhandeling van de inkoop van mijn andere auto.
Even geduld...