Gastenboek
Alex Manders
Ook ik ben sinds kort een tevreden klant.
Carselect had voor ons de auto die volledig naar wens was.
Peugeot 307 Cabrio. Nette inruilprijs gekregen, voldoende cappucino, en een klantvriendelijke behandeling.
alles zoals het hoort, zo ook de aflevering.
Na 1 maand rijplezier geen garatiepuntjes. Perfecte auto en ook het op kenteken zetten verliep ongelooflijk snel.
Jeroen, ga zo door!
Carselect had voor ons de auto die volledig naar wens was.
Peugeot 307 Cabrio. Nette inruilprijs gekregen, voldoende cappucino, en een klantvriendelijke behandeling.
alles zoals het hoort, zo ook de aflevering.
Na 1 maand rijplezier geen garatiepuntjes. Perfecte auto en ook het op kenteken zetten verliep ongelooflijk snel.
Jeroen, ga zo door!
Even geduld...