Gastenboek
D. Regenboog
Vrijdag aan het einde van de middag gebelt, zaterdag gelijk komen kijken en de mini gekocht.
Wat mij opviel is de aardige mensen binnen het bedrijf, goede service en heleboel leuke auto’s.
Snel zaken doen doen en als ik in de toekomst weer een auto zoek zal ik zeker weer contact opnemen.
Jeroen bedankt voor de koffie en de service!
Wat mij opviel is de aardige mensen binnen het bedrijf, goede service en heleboel leuke auto’s.
Snel zaken doen doen en als ik in de toekomst weer een auto zoek zal ik zeker weer contact opnemen.
Jeroen bedankt voor de koffie en de service!
Even geduld...