Gastenboek
Natja
Heel prettig geholpen bij de aanschaf van mijn peugeot 108 cabrio. Nu al maanden heel blij met deze auto. Ik had maar n beperkt budget maar dat maakte zeker niet dat ik daarnaar behandeld werd. Jeroen gaf alle ruimte voor n proefrit, nam uitgebreid de tijd en hielp me zonder druk op prettige manier de knoop door te hakken waar ik eigenlijk van plan was eerst elders ook nog n andere proefrit te maken. . Blij met mijn "nieuwe"aanschaf naar huis gereden; een mooie, nette , als nieuw uitziende auto die rijdt als een zonnetje.
Even geduld...