Gastenboek
Han en Gon
Hallo Jeroen,
Via de site van autotrack kwamen we bij Carselect terecht. Wat een mooie site en een goed overzicht.
We waren zo enthousiast over de Mazda MX5 dat we eigenlijk zondags al wilden komen. Nu gaan die jongens daar heel ver in klantvriendelijkheid maar dit was té ver. Toen we dus wel naar Oss konden was, bij het zien van de Mazda de koop eigenlijk al gesloten.
Na wat heen en weer bieden werden we het eens. Koffie werd er natuurlijk bij gedronken.
Heel blij zijn we met de (bijna) nieuwe Mazda.Dank je wel Jeroen.
Vriendelijke groet, Han en Gon uit Delft
Via de site van autotrack kwamen we bij Carselect terecht. Wat een mooie site en een goed overzicht.
We waren zo enthousiast over de Mazda MX5 dat we eigenlijk zondags al wilden komen. Nu gaan die jongens daar heel ver in klantvriendelijkheid maar dit was té ver. Toen we dus wel naar Oss konden was, bij het zien van de Mazda de koop eigenlijk al gesloten.
Na wat heen en weer bieden werden we het eens. Koffie werd er natuurlijk bij gedronken.
Heel blij zijn we met de (bijna) nieuwe Mazda.Dank je wel Jeroen.
Vriendelijke groet, Han en Gon uit Delft
Even geduld...