Gastenboek
janssen
Beste Carcelect,ik heb een mooie cabriolet bij jullie gekocht en ik wou even melden dat ik zeer tevreden ben met deze aankoop, tevens wil ik jullie bedanken voor de goede service en afwikkeling.Ik wens jullie in de toekomst veel succes toe en misschien tot de volgende auto. Fam Janssen
Even geduld...