Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.

We houden het recht om berichten te verwijderen, of niet te publiceren.
antoinette
Nog even wil ik jullie vertellen dat ik enorm geniet van mijn zwarte cabrio Renault Mégane. Hij rijdt super en ik geniet ervan. Wel heb ik er 4 nieuwe banden om laten leggen, maar no blame, want hij had eventjes stil gestaan voor de verkoop. We hebben er al een paar geweldige ritten mee gereden met de cabriolifestyle club, o.a. een tour door Zuid-Frankrijk. Geweldig leuke club voor enthousiaste cabriorijders, een aanrader om eens mee te gaan!! Gezellige bourgondische mensen en ze zetten mooie ritten uit. Wel inmiddels heb ik al vanaf 26 maart bijna 12.000 km met de auto gereden, dus dat hoeft geen betoog, hij rijdt als een zonnetje. Ben nog steeds blij!!!
Met hartelijke groet, Antoinette Bolwerk
Even geduld...