Gastenboek
Lonneke de Louw
Afgelopen zomer heb ik bij jullie een peugeot 307cc gekocht. Wil je even laten weten dat ik super tevreden met de auto ben. Ik heb enorm genoten van het rijden met open dak. Dit is mijn eerste cabriolet die ik mijn leven gereden heb en wil niet anders meer.
M.v.g. Lonneke de Louw
M.v.g. Lonneke de Louw
Even geduld...