Gastenboek
Rein
Hallo,Enkele weken geleden bij Jeroen een Sirion sport gekocht,goed 1jaar oud en in nieuwstaat met WEINIG KM.Een prima auto met automaat rijdt super en we zijn er heel tevreden over.Voor een speciale auto is Carselect een aanrader.Jeroen veel succes met je nieuwe zaak Groetjes Rein
Even geduld...