Gastenboek
Hans en Carla Hakken
Hoi Jeroen,
Eind november hebben we bij jou een Peugeot 307cc gekocht. Het is een heerlijke auto en van alle gemakken voorzien. Ik ben er echt heel erg blij mee. Ook fijn voor je dat “mijn” Street-Ka snel verkocht. Die rijdt hier in de buurt. Verkocht aan familie van een collega van mij. Hoe klein is de wereld? Wij wensen je heel veel succes in je nieuwe pand en zeker tot ziens!
Groetjes,
Hans en Carla Hakken
Eind november hebben we bij jou een Peugeot 307cc gekocht. Het is een heerlijke auto en van alle gemakken voorzien. Ik ben er echt heel erg blij mee. Ook fijn voor je dat “mijn” Street-Ka snel verkocht. Die rijdt hier in de buurt. Verkocht aan familie van een collega van mij. Hoe klein is de wereld? Wij wensen je heel veel succes in je nieuwe pand en zeker tot ziens!
Groetjes,
Hans en Carla Hakken
Even geduld...