Gastenboek
Lorette van Leuven
Wij hebben in December een Audi A4 Quattro gekocht, met 79.000 km uit 2005.
Alles was netjes geregeld. Jeroen, je was zelfs bereid om op zondag even naar de showroom te komen, dat is een groot pluspunt, dan heb je hart voor de zaak.
De auto hebben we toch nog een beurt gegeven, en er mankeerde helemaal niks aan.Bedankt voor de nette service.
Alles was netjes geregeld. Jeroen, je was zelfs bereid om op zondag even naar de showroom te komen, dat is een groot pluspunt, dan heb je hart voor de zaak.
De auto hebben we toch nog een beurt gegeven, en er mankeerde helemaal niks aan.Bedankt voor de nette service.
Even geduld...