Gastenboek
Angela
Helemaal tevrede met mij 207CC sport. De 1ste dag een probleem met het dak. Dat is keurig veholpen. Helaas had ik de pech 1 week later weer een probleem met de auto te hebben. Maar ook hier heeft Jeroen voor een perfecte service en oplossing gezorgt. Mijn oude SMARTje is nu bedrijfsauto van Jeroen. Ik hoop dat Jeroen net zo van mijn oude SMARTje geniet, als ik van mijn nieuwe 207cc.
Bedankt voor de perfecte service.
Ik kom over 2 jaar zeker langs, als ik een andere of nieuwe auto wil.
Groetjes Angela
Bedankt voor de perfecte service.
Ik kom over 2 jaar zeker langs, als ik een andere of nieuwe auto wil.
Groetjes Angela
Even geduld...