Gastenboek
Willems
deze week mijn MINI opgehaald en al veel genoten van het mooie weer.
De service en de vriendelijke ontvangstvan Jeroen bij CARSELECT kan ik iedereen aanbevelen. Lekkere cappucino!
tot een volgende keer!
Groetjes Miriam
De service en de vriendelijke ontvangstvan Jeroen bij CARSELECT kan ik iedereen aanbevelen. Lekkere cappucino!
tot een volgende keer!
Groetjes Miriam
Even geduld...