Gastenboek
Miriam
persoonlijke service en garantie, ook na de koop.
een maand geleden mijn Mini cabrio gehaald en deze week een probleem met de koelvloeistof. Hij lekte.
Jeroen gebeld en ik kon de volgende dag terecht in garage. Meteen gemaakt en rijden maar weer met het mooie weer dit weekend. Super !
Miriam Eindhoven
een maand geleden mijn Mini cabrio gehaald en deze week een probleem met de koelvloeistof. Hij lekte.
Jeroen gebeld en ik kon de volgende dag terecht in garage. Meteen gemaakt en rijden maar weer met het mooie weer dit weekend. Super !
Miriam Eindhoven
Even geduld...